0 341 visningar

5 svar

Problem med sidan

Irene A

16 nov 2015 kl. 08:09

Är det bara jag eller är det fler som har problem med att hitta och öppna inläggen?
Just nu ser sidan jättekonstig ut. Ett inlägg med en fråga (om svampen är farlig för hunden) går inte att öppna för där sitter det påhängd reklam, och det går inte att bläddra tillbaka till sidor med tidigare inlägg.

Sen har jag haft problem i största allmänhet också med den nya layouten… Det har hänt flera gånger att det dyker upp inlägg som har hunnit bli flera dagar gamla innan jag har sett dem. Har någon annan råkat ut för det eller är det bara jag..?

0

Jonet

16 nov 2015 kl. 08:59

Det ser konstigt ut hos mig oxå men här är en länk till inlägget om hunden
http://svampguiden.com/forum/visa/252243

0

JanAUppsala

16 nov 2015 kl. 12:37

Det är faktiskt ännu konstigare än vanligt - och det säger en del!

0

Michael Krikorev

17 nov 2015 kl. 01:15

Tack för påpekandet! Det var en nyupptäckt bugg som nu ska vara åtgärdat…

Hemsidan har inte fått den omsorg den förtjänar, men jag hoppas kunna lägga mer tid på ny funktionalitet och bättre layout under vintern..

Eftersom många upplever den tidigare tre-spaltiga listan av inlägg i forumet som förvirrande så testar vi nu en rak lista där inläggen får full bredd, och endast den första bilden för varje inlägg visas. Kom gärna med återkoppling om detta är bättre eller sämre?

Alla tips på förbättringar tas tacksamt emot!

0

PH

17 nov 2015 kl. 02:13

Trespaltig sida? Jag har haft två spalter! Men en spalt är väl ok det också, men jag såg gärna att rapporter matsvamparna och typ lite annat smågodis låg i en lite smalare spalt på vänster sida.
Lycka till och tack

0

Irene A

18 nov 2015 kl. 20:10

Sidan ser mycket bättre ut nu med en spalt. Fast jag tyckte nog ännu bättre om den tidigare layouten med enbart rubriker…

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad version för iPhone och iPad. Läs mer!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone
Gillar du SvampGuiden?