Hej Jas, såg att du kommit hem efter datorkrångel. Samma här, min gravt dyslektiska stora hårddisk är nu ersatt av en större, ny och frisk och allt kunde lyckligt flyttas över! Nog har jag gott och väl nåt hundratal arter till, men orkar inte lägga ut alla - och alla är kanske inte intresserade av mina hemmaproblem. Och det ÄR bara vår tomt som vi bebott sen -74!
Jag har 3 datorer och just nu så sitter jag vid den som jag brukar ha i Västervik, den hade krånglat till sig vid flytten men det ordnade sig. Den “Nya” bara kopplar ifrån hela tiden och är på undersökning och den tredje är dotterns som just har fått ett nytt och bättre virusskydd så den har varit avstängd för nätanvändning. Ja du har ju haft gott och väl över 30år på dig att “plantera in”, det enda som finns i min trädgård just nu i svampväg, vad jag kan se, är någon rost på päronträdsbladen.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.