2 1097 visningar

7 svar

Angående inlägg och kommentarer på forumet...

Andreas-Nilsson26

31 dec 2018 kl. 16:50

Hej och gott nytt år!
Det är en sak som jag vill fråga om
Är det fler än jag som tycker att det borde finnas en sån där “Radera/Ta bort” eller “Redigera-knapp, eller vad man nu ska kalla det, här på forumet? Jag tänker att det borde vara bra om det fanns, så att man själv kan ha tillgång att ändra sina egna inlägg/kommentarer som man skrivit (inte andras), t.ex. om man har skrivit fel, vill fylla i något, etc, eller ta bort sina inlägg/kommentarer om man kanske tycker de är onödiga, eller beskriver fel eller nåt sånt. Fler som håller med? Det skulle ju vara bra om man kunde göra något åt den saken.

0

mumrik

31 dec 2018 kl. 22:58

Jo. En tidsbegränsad sådan funktion vore bra. Jag skriver fel hela tiden. Det är lättare att se skrivfelen när man publicerat (annat typsnitt o.s.v.) och man är så van att kunna göra det. Jag glömmer att jag bör kolla extra noga här.

Men jag tror det kan vara ganska tidskrävande att lägga till en sådan funtion. Om jag inte tar alldeles fel så har Michael skrivit mjukvaran själv. Så det är nog inte bara att plugga in nåt.

0

mumrik

31 dec 2018 kl. 22:59

*funktion*

QED :-D

4

Michael Krikorev

14 jan 2019 kl. 01:17

Bra synpunkter. Självklart bör man kunna redigera/radera egna inlägg, iallafall under en kort tid efter att den är postad. Lovar att försöka fixa det innan svampsäsongen drar igång på allvar igen.

0

BaWa

14 jan 2019 kl. 17:06

Fast en förutsättning måste ju vara att man är inloggad annars blir det ju lite svårt Micke ;)

0

TorbjornS

14 jan 2019 kl. 22:59

Han är bra den där Michael ;-)

0

Klinten

18 mar 2019 kl. 16:14

bra förslag!

0

Andreas-Nilsson26

17 okt 2023 kl. 22:16

Hej , Michael Krikorev !
DU måste ordna detta nu .

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad version för iPhone och iPad. Läs mer!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone
Gillar du SvampGuiden?