0 920 visningar

4 svar

Skitsnack att Psilocybin är gift

Räds inte hallicugena droger! Dem gör mindre skada än alkohol!

16 aug 2012 kl. 01:46

Faktum är att om man omedvetet får i sig dessa substanser kan de väcka oro i sinnet, gör man det medvetet kan man ha en mer jordnära upplevelse än någonsin. Dessa svampar ska inte betraktas som gift utan bör betraktas som de gudagåvor de där för sina helande och lärande krafter. Det är sånt här skitsnack som skrämmer folk från att ha de spirituella upplevelser de förtjänar. Det är också därför systemet gör dem olagliga att förtära och sprider propaganda. Istället är alkohol och liknande substanser lagliga. substanser som kan leda till allvarliga psykiska begär bla. trångsynhet, bli en dömande människa, börja jämföra allt och alla, fåfäng, kan inte vara i nuet riktigt länge, brist på vision, våldsbenägna, men kanske värst av allt -  man kan få ett stort ego.
Oftast är det nästan omöjligt för de människor som intar de substanser som alkohol, ciggaretter , snus, kaffe osv, att acceptera den spirituella världen inom oss som vi är väldigt inbjudna till för att släcka vår törst på jakt efter lycka i livet. När ni finner lyckan består den.
Jag vill inte säga att alla människor blir drabbade av de symptom som användning av alkohol kan orsaka, men de som blir(är) drabbade kan inte se sanningen om sig själva för att deras ego är i vägen vilket förhindrar dem att se vilka spirituella varelser dem verkligen är. Jag säger inte detta för att döma utan för att hjälpa. Dels är svamp 100000 ggr säkrare och hälsosammare för sinnet, psyket och kroppen än vad alkohol är, det som skrämmer folk är att det kan vara svårt att inse att det finns en spirituell värld vi kan besöka för att lära oss om Alltet.
Det är synd att inte fler människor i dagens 2012 vaknar upp och inser att man kan enkelt nå Frihet inom sig själv antingen med hjälp av gudagåvor som hallicugena droger med Rätt användning förstås, eller med hjälp av Guru eller yogis med meditation och yoga. Det är inte försent att vakna upp och att sluta vara BABYLONS SLAV.

0

Jonnie

16 aug 2012 kl. 02:10

Hehe,, den här skribenten måste ikväll ha fått i sig så mycket gudagåvor att halkat in av misstag på denna sajt..

Nä,, kräla du tillbaka till dina gelikar på Flashback forum där ditt svammel säkert finner fäste.., här skriver du helt i onödan..tack o lov..

0

Bli ett med allt

16 aug 2012 kl. 02:29

Det vore ju synd om eran hemsida lär ut fel information till folk om att dessa svampar skulle innehålla gift. det är bara ens sinnestillstånd i låga doser som förstärks så när man tror att det är farligt kan man ju bli paranoid.
det är absolut inte svammel.
Vad ger Jonnie rätt att döma mig då? halkat in här på misstag? kan jag inte ha samma intresse som du jonnie? pga av min tro? Tillhör jag “flashback folket”? haha om folk inte fatta det jag skrev innan är de farliga att man kan bli som Jonnie - en person som dömer andra

0

16 aug 2012 kl. 02:34

Dels hade jag ätit gudagåvor nu hade jag knappast suttit här och lagt energi på detta men de här är första gången jag inte rör mina läppar för att förmedla att jag önskar alla kunde se hur mycket mer av livet det finns att utforska tack vare toppsl’‘tskivligen

0

16 aug 2012 kl. 02:40

stackars världen är alkoholiserad

Tråden är stängd för ytterligare inlägg

Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone