0 257 visningar

8 svar

Hur många är vi som ska ut i skogarna imorron lördag?

Lilla My

15 aug 2008 kl. 12:01

Jaaaaaag!!!

har planerat uppstigning 06.00, eller kanske 05.00, ska köpa matsäcksingredienser och brygga kaffe till termosen och sedan imorgon bitti ska jag kompensera för en hel veckas förvärvsarbete inomhus med en promenad på MINST 4 timmar!!!!!

Och solen skiner utanför fönstret på min arbetsplats, och denna j—-a fredag tar visst aldrig slut så jag kan få gå hem *stööööön*

Fler på forumet som lider av galopperande Februs Svampus idag?

0

Tina Nordberg Kolsva

15 aug 2008 kl. 12:50

Tyvärr inte jag, vi har yxkastartävling i Kolsva. Men jag önskar dig en skön dag.

0

Marusjka

15 aug 2008 kl. 13:19

Ja just det! Matsäck måste man ju fixa, och kaffe! Var är termosen?

Har sett fram emot lördagens svampäventyr i flera dagar, måtte det inte regna.

Har inspirerats av forumets inlägg hela veckan.
Det är så man nästan övervägar att rymma från jobbet och springa till skogs redan idag.

0

Nina A

15 aug 2008 kl. 13:36

Jag ska!!!!!!
har också svampfeber
frågan är hur tidig man orkar upp på lördag :)
lär ta en liten korttur idag i närområdet

0

Lilla My

15 aug 2008 kl. 13:58

Prisa Herren, jag är alltså inte ensam om att vara febrig just nu! :)

0

lisbeth lundgren

15 aug 2008 kl. 14:21

Hej hopp! Läängtar.Jag funderar på att gå ut redan idag, det verkar vara många som ska ut i morgon./Li

0

Ulla Persson, Skåne

15 aug 2008 kl. 15:21

Vi åker idag fredag, och sen fortsätter vi tidigt imorgon bitti.Samma sak på söndag Underbart.Äventyret kan börja.

0

Ann-Marie

15 aug 2008 kl. 15:25

Ja, imorgon behöver man väl nummerlapp…
Redan förra lördagen såg man en och annan vilsen själ som försökte dölja vad dom hade i påsarna. Observera; påsarna

0

Marusjka

15 aug 2008 kl. 15:49

Ja, trångt kommer det att bli i skogen imorrn,

Påsar… inte plast väl?

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone