Passar väl på att klippa in ett svar på Jas inlägg från den 28 Juli tror jag det var..(Jas var förtvivlad för att det inte fanns några Karl-Johan ute i markerna och jag försökte lugna honom på den punkten, vänta o se :)
Forum/Frågor & svar
Visa alla svar
KJ En fullständig besvikelse! SVARA
Lugna dej JAS!! jag tror att det blir mycket KJ i år,, (jag har bokfört lite hur det varit de år det varit MYCKET KJ, då har det ofta varit somrar med mycket varma och torra perioder) som i år alltså, i en del äldre svampböcker står att läsa, jag citrar: “förekommer särskilt ymnigt EFTER varma somrar”.
Just nu ÄR det en j-ligt varm sommar, ge dej till tåls ska du nog få se på KJ,, (hoppas nu för guds skull att jag får rätt, annars lär jag väl bli påmind om detta inlägg i höst)
/Jonnie
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.