0 122 visningar

3 svar

Orkar inte leta

Birgitta

23 okt 2005 kl. 20:28

Någon - Orkar inte kolla vem efterlyste ett allmänt disussions-humor forum. Jag kan hålla med om att vi är många som är debattglada och behöver något som håller oss vid liv under vintern. Måste vi ha ett nytt forum eller kan vi inte fortsätta med svampguiden som vi är bekanta med sen tidigare? Vill alltstå ha fortsatt kontakt.

0

Lena M

24 okt 2005 kl. 07:36

Hej. Det var väl Evus !
Visst vore det kul om vi kunde småprata med varandra fast vi inte kommer med svamprapporter.
Om det låter sig göras på detta forum låter jag vara osäkert.  Lena

0

Lena M

24 okt 2005 kl. 07:37

osagt, skulle det vara L

0

Evus

24 okt 2005 kl. 09:52

Ja det var jag.
Jag tänkte på det som exempelvis Allt om trädgård har.

http://www.alltomtradgard.se/
Gå till forum välj sedan Smått och gott (ej trädgård).

Fast risken med ett sånt forum är väl att man fastnar vid datorn (ännu mer).
Sen kanske det krävs inloggning.

nja, det var bara en tanke jag hade.

(jag flyttar över det här inlägget till Mickes “huvudfråga"också)

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone