0 202 visningar

5 svar

Jugansbo, Sala

Hanzzon

19 aug 2008 kl. 16:31

Dagens skörd blev sammanlagt 15 liter, Smörsopp, Grynsopp, Kantarell, Karljohan, Trattkantarell och Citrongul slemskivling.
Mums
Mvh

0

Salatrumpeten

19 aug 2008 kl. 18:10

Grattis Hanzzon! Jag vet att du vet vem jag är. Läs min kommande insändare i SA, ang. buskörningarna i området, som nästan kostade mig livet i fredags!

0

Lena M

19 aug 2008 kl. 18:38

Ja kul för dig hoppas jag när du skall sitta uppe i natt och rensa allt. Man blir så exalterad av allt man ser och plockar och plockar, glömsk av allt jobb när man kommer hem.
Men det får vi ta, för vi har   längtat så och säsongen är inte så lång.

0

Hanzzon

20 aug 2008 kl. 08:34

Salatrumpeten.
Är det buskörningar på Dalhem?

Lena.
Det var inga problem med rensningen. Framför tvn och OS, så går det undan.  :)

Mvh

0

Salatrumpeten

20 aug 2008 kl. 09:17

Fel Hanzzon! Jag uttryckte mig lite oklart. Jag syftade på Finntorpsvägen.

0

Hanzzon

20 aug 2008 kl. 11:03

Åker de som dårar där? Har jag aldrig sett. Kanske ynglingarna som åker moppe till brottet för att bada, men inte bilister.
Mvh

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone