0 410 visningar

10 svar

Nu är vi många på forumet, så

"JAS" Helsingborg

22 aug 2008 kl. 20:58

Ja då är det bara att “KLICKA”! ett klick för skogen till vänster, smit inte ta ditt ansvar !!:)

0

Totte Gbg

22 aug 2008 kl. 21:00

Klickat på allt som går att klicka på här ;)

0

BirgittaD

22 aug 2008 kl. 23:51

Bra Jas. Det är ju många nyahär som kan behöva en påminnelse eller info.

0

Jan, NVS

23 aug 2008 kl. 01:39

“KLICKA”! ett klick för skogen till vänster

HUH???

0

Johannes Glännman

23 aug 2008 kl. 09:25

Jag klickar varje dag…

Dock ska det ju verkligen uppmärksammas att de behöver ganska mycket pengar… Men om man är 5000 pers så behöver varje pers bara skicka in drygt 1000 kr för att skogen ska kunnas rädda. Det är inte så lång tid kvar innan deras tid går ut och då blir det virke av hela skogen…

mvh // johannes

0

Sussie

23 aug 2008 kl. 11:47

Vem har råd att skänka 1000:- om man som jag är långtidssjukskriven, arbetslös och låginkomsttagare? Om varje höginkomsttagare skänkte det skulle skogen vara räddad, men tyvärr tänker de flesta av dem bara på att samla pengar på hög….. Jag är med i postkodlotteriet och betalar 150:- i månaden trots min taskiga inkomst och aldrig vunnit ett smack. Där vet jag att pengarna går också till något bra - tyvärr inte till att rädda skogen, men till andra behjärtansvärda ändamål.

0

Affe Nv Skåne

23 aug 2008 kl. 19:26

Gör som jag, lägg “Ett klick för skogen” som startsida. Inte missar jag ett klick inte…. :)

http://www.ettklickforskogen.se/

0

"JAS" Helsingborg

23 aug 2008 kl. 22:02

Ett klick varje dag gör ju sitt, inget klick, ja då blir det inget inte ens ett barr. Men många barr blir till en stack, eller hur, så klicka på där ute.

0

Birgitta F

23 aug 2008 kl. 22:50

done again

0

"JAS" Helsingborg

24 aug 2008 kl. 09:51

Man kan åxo göra som jag. numera ger jag bort ett träd i födelsedagspresent till mina barn och deras kusiner även de övriga i släkten får träd av mig. Jag ser oxå till att mina barns kamrater får ett träd när de fyller år eller till julklapp. En björk kostar ju bara 50:- och en tall 200:-. Så investerar jag i olika natur/ädelträdsodlingar i Sydamerika oxå för barnens räkning. Och så ett klick idag igen och varje dag så klart.

0

Robban

24 aug 2008 kl. 09:59

Jas investeringarna du gör i ädelträ tror jag inte är bortkastade. Men det tar nog ca:10 år till innan det har slagit igenom. på utemöbler gick det fort att ställa om till odlad teak.
Jag ser på jobbet att efter frågan växer på kontrollerad mahogny/miljö märkt.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone