Håller på att lufttorka Karl-Johan för första gången på flera år, eftersom tillgången varit dålig länge, och slogs igårkväll av att de doftar ganska starkt, litet sött, under torkningsprocessen. Gick igenom alltihop och ingen av mina tunna svampbitar hade blivit dålig, de är nästan torra, men ska de verkligen lukta så starkt att de känns i rummet intill? Har fler tänkt på samma sak?
Tack, jag undrade faktiskt om något blivit fel, men nu har ni lugnat mig :) fast så blir det väl när man inte torkar så ofta, man glömmer nog en del…
Jag ser fram emot mustiga grytor och sås på KJ i januari, när snöstormen ryker utanför köksfönstret och man inte ens kan röra sig i skogen för all snö ... längtar!!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.