I dag är jag glad som en speleman. Jag har övertalats av Sven-Arnes Livs & Utombordsmotorer att slänga min gamla svampkorg i sopnedkastet och mot hemlig summa sponsras av denna konstiga butik.
Därför kommer jag i fortsättningen att vara iklädd:
1) En specialdesignad skogsdräkt med emblem på skinnhuva, skogskavaj, skogsbyxa och svampkänga
2) Plastkassar med texten “Sven-Arnes Livs & Utomjordsmotorer” på både in- och utsida om jag av misstag skulle råka vränga påsen.
3) Svampbil av märket Drabant med texten “Sven-Arnes Livs & Utom Bords Motorer” UNDER bilen. Detta utifallatt jag skulle råka köra över någon svampplockande konkurrent som då bereds möjlighet att förstå hur det känns att bli fullständigt överkörd av en butik som vill vara bäst. En förutsättning är dock att konkurrenten hamnar på rygg.
Tilläggas bör att det var svårt att få ner min gamla svampkorg i sopnedkastet. När jag väl kom på var man hade börjat att fläta korgen var det bara att dra i den änden så föll den ihop som ett kort hus.
Fy vad jag hatar särskrivningar!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.