0 217 visningar

6 svar

Kollar om intresse finns

Maric, Arlanda

31 aug 2008 kl. 16:05

Då jag sett att så många uppskattar forumet så undrar jag ifall ni skulle vilja vara med på en present till Micke K?
Har gjort det förut på ett annat forum och det var mycket uppskattat hos forumsägaren.
Om man är fler och lägger typ 20 spänn så blir det en peng.
Och så köper man något och ett kort med alla namn på som bidragit.
Är det av intresse? Någon?

Och du Micke ska egentligen INTE läsa detta inlägg! :-)

0

Annette L, norr om Sthlm

31 aug 2008 kl. 16:07

Japp, fast hur i hela friden löser man det? Har inte M.K något man kan stödja, forskningsprojekt eller nåt?

0

Nina H, Sthlm norr

31 aug 2008 kl. 16:31

Under fliken Information här till vänster finns ett plusgironummer där man kan sätta in medel som stöd för sidan. Det tror jag är det enklaste och smidigaste sättet att lösa det på.

0

Michael Krikorev

Hej Maric!

Tack för omtanken, men jag ser hellre att ni lägger pengarna på någon som behöver dem bättre. Jag har precis fått en halvtidstjänst fr.o.m. 1:a oktober och ett år framåt så jag har äntligen fått en “halvsäker” ekonomi :-). Det är fullt tillräckligt för mig personligen att veta att så många av er har användning för svampguiden.

Kanske en insamling till skogen istället? Pengar behövs just nu för att skydda Verles gammelskog:
http://ettklickforskogen.se/index.php?option=com_content&task=view&id=31&Itemid=62

Att köpa en musmatta som påminner om att klicka varje dag vore nåt för alla oss svampnördar:
http://ettklickforskogen.se/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=5&category_id=2&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=30

0

Maric, Arlanda

Det enklaste är juh att den som åtager sig detta lämnar ut ett kontonummer där alla som vill kan sätta in sin 20-lapp.
Detta är dock lite läskigt, då det gäller att man är seriös.
På det andra forumet så var vi 2 som fixade det hela.
Jag fick pengarna, skickade över pengarna till nästa som handlade presenter.

0

Micke

Maric, Arlanda

31 aug 2008 kl. 16:33

Oki, var bara av omtanke.
För forumet är så uppskattat.

0

Micke

Annette L, norr om Sthlm

31 aug 2008 kl. 16:36

Fast nu fick vi ju bra förslag att lägga pengarna på! Å grattis till Michael som har fått jobb! Glöm inte guiden bara ;=)

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone