0 235 visningar

4 svar

OT: Många odlaiter på svampguiden?

Maria W

5 sep 2008 kl. 16:54

Om det finns nån som är medlem på odla och även här så får ni gärna bekräfta. Inte kul om man blandar ihop samma alias på olika sajter.

0

Värmdöbo

5 sep 2008 kl. 17:00

Jag är Odlait men har ett annat namn där, nu tycker jag dock att det går så olidligt segt på den sajten så jag har slutat att logga in där sen en tid, hoppas på att det ska bli bättre för jag trivs där.

0

Wärmdöbo

Maria W

5 sep 2008 kl. 17:06

Håller tummarna att det löser sig med forumets tekniska problem för din del där på Odla, för det är ju ett trevligt forum det också (har annat nick där jag också).

Att jag lade inlägget är mest för jag sett nick här som är lika som där, inte kul om man blandar ihop folk om du förstår.

0

Wärmdöbo

Värmdöbo

5 sep 2008 kl. 17:14

Ja jag förstår, ibland ser man ett nick som man förknippar med Odla och blir nyfiken på om det är samma person. De tekniska problemen är frustrerande, det är bara på Odla som det strular, resten av alla världens sajter funkar hur bra som helst.

0

Odlaiter...

buffy

5 sep 2008 kl. 18:32

Odla är en jättebra sajt när den fungerar. Den här sommaren har den sannerligen varit olidligt seg!!! Jag krånglar mig in där enbart i nödfall numera, det är alltid riskabelt bara att försöka öppna sidan, om inte webbläsaren kraschar så hänger den sig rejält =(

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone