Hej !
Varför skulle man inte svara??
Om hon har en vänsom eventuellt använder sig av narkotika?
Jag tror att det tyvärr är som du befarar. Eller rättare sagt jag är nästan säker. Vet om att det finns en hel del svampar som innehåller psilocybin. Och detta är ett farligt ämne. Har för mig jag läste något från Cleas här på forumet. Men jag tror inte din vän tänkt göra sig en svampmacka.
Inte för att jag vet vad det är! Men även om de innehåller förbjudna substanser så är det bättre att kunniga personer svarar så att inte personen går och dör på kuppen! Så med mänskliga kan vi väl vara iaf….eller vad säger du Charlotte?
Knarkare finns och knarkare kommer alltid att finnas…tyvärr. Till och med regeringen går ut och berättar när någon ny heroinsort som dödar knarkare som flugor har nått den svenska marknaden. Så varför inte i detta fallet?
Till kl kan jag bara säga: Det är tyvärr tråkigt att svampen du/ni är ute efter är en liten gråbrun oansenlig sak som lätt kan förväxlas med andra svampar som med lätthet dödar den som äter de mängder du/ni behöver.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.