0 412 visningar

14 svar

Nu på söndag den 14 september

Annette L, norr om Sthlm

10 sep 2008 kl. 17:39

ska jag åka på en utflykt i Ytter Enenby Natur reservat som Klas J skall leda ;=) (hoppas detta gäller fortfarande…Klas?)

Jag åker från Åkersberga, är det någon mer som har lust att åka dit

0

klas jaederfeldt

10 sep 2008 kl. 21:26

ja är jag frisk och inte allför bakis så gäller det :-)

0

klas jaederfeldt

10 sep 2008 kl. 21:27

visste inte att du bodde i Åkersberga , du har ju nr 1 av svampkännare där Åke Strid

0

Annette L, norr om Sthlm

10 sep 2008 kl. 21:42

Träffade Åke Strid förra helgen då han visade olika svampar;=) sonen var intresserad och vi stod där ett tag…Åke var ju från Falköping så det kändes tryggt ;=)

0

Annette L, norr om Sthlm

11 sep 2008 kl. 10:29

Flyttar upp denna om någon mer vill med ;=)

0

Till Annette L

Hans v E

11 sep 2008 kl. 10:36

Hur har du fått reda på det? Utflykten är ju ialla fall inte med i Södertälje svampklubbs program!

0

Till Annette L

Annette L, norr om Sthlm

11 sep 2008 kl. 11:20

Klas J berättade det :=)Tror det är kommunen som har frågat Klas om han kan ställa upp. Skall du följa med?

0

hans

klas jaederfeldt

11 sep 2008 kl. 19:42

detta är en utflykt åt södertälje kommun, har inget med svampklubben att gör

0

hans

Hans v E

11 sep 2008 kl. 22:40

OK. Är det Centralen kl. 10 som vanligt?

0

hans

Annette L, norr om Sthlm

12 sep 2008 kl. 09:04

Var är det samlingsplats? Skall jag plocka upp dig, Hans?

0

hans

Hans v E

12 sep 2008 kl. 09:32

Ja det var just det jag undrade. Men jag har inte bestämt mig om jag ska välja det eller Tyrestautställningen.
Du behöver inte tänka på att plocka upp mig. Men tack i alla fall.

0

hans

Annette L, norr om Sthlm

12 sep 2008 kl. 09:40

Ok, men jag tycker att det skulle vara mycket roligt om det kom fler från Svampguiden till utflykten. Så kom på utflykten ;=)

0

hans

Boman

12 sep 2008 kl. 13:36

Äh..krockar ju…
Ska vara serviceteam åt rallyfolk på lördag, jättetidig start. Tar det mesta av dagen. Söndagen redan fullbokad med “måsten” som kunde flyttats annars.:-(

0

Alla!

Annette L, norr om Sthlm

12 sep 2008 kl. 14:55

Kan ni inte följa med ;=)

0

Alla!

Maria W

12 sep 2008 kl. 17:30

Bor lite långt bort och har en del annat inbokat.

Men jag hoppas ni andra som ska på utflykt får en trevlig dag. :)

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone