Gärna en annan dag. Har en vovve här imorgon som inte kan gå ut i skogen för ögonblicket. Så det blir en kortis, och en till på em. Den åker hem tidigt på fredagar, då hinner jag. Inte har ni vildsvin i skogarna där? Börjar bli aningen trött på uppbökade skogar, håller på att glömma hur det är att trampa på mossa utan snubbelrisk och grislort under stövlarna.
Jag är lite försiktig med dem. Har träffat på sådana som gör utfall, men än har de inte fullföljt. Här är mycket gott om vildsvin nu, de var inte vanliga för 5 år sedan men sprider sig som en löpeld.
Låter lite mer nu när jag är ute, så de vet att nu kommer där någon. Annars är jag en tyst vandrare, har kommit mycket nära älg och hjortar;-)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.