0 391 visningar

9 svar

Kvällens tråd för småprat

Glad amatör

12 sep 2008 kl. 21:50

Här kan seriösa och småtroll samsas under ett tak för en kväll eller två.

Vet ni vad jag ska göra imorgon? Nej det vet ni inte, jag ska gå på skördemarknad med loppis och så blev jag kallad att serva föreningen med lite datakoppling så de kan köra bildvisning. *Intresseklubben antecknar*

0

Boman

12 sep 2008 kl. 21:51

Ok, jag ska vara del av serviceteam på veteranrally.

0

Glad amatör

12 sep 2008 kl. 21:54

Veteranrally? Kör de sönder bilar som jag klassar som veteraner då (=raggarbilar eller äldre).

0

Boman

12 sep 2008 kl. 21:55

nej, Porcshe och sånt, finbilar som kör fort på väg, du vet, inte skrotrally.

0

svampstaff

12 sep 2008 kl. 21:56

Och jag ska bli ordförande i IOGT hallelulia….kanske ordna svampexursion på dom naturliga dildos som växer i skogen(se tidigare bild)..borde säkert uppskattas av en del svamptorra..

0

Glad amatör

12 sep 2008 kl. 22:00

Aha, då är jag med Boman typ som streetrace fast på bana då.

Swampstaff, de som är torra letar nog inte såna dildos i skogen. De vissnar fort och luktar illa vad jag förstått. (Tolkas fritt)

0

Glad amatör

12 sep 2008 kl. 22:21

Såg en tråd om svampkurs då det gavs länkar till svampkonsulenter. Är det så lågt intresse där jag bor? När jag googlade på svampkonsulenter och mitt landskap fick jag ett botaniskt sällskap som första svar.

0

Sussie

12 sep 2008 kl. 22:24

I morgon ska jag förmodligen ut i skogen med min yngste son och kolla markerna runtomkring här. Ska bli kul.

0

Gustav

12 sep 2008 kl. 22:24

KLicka på kartan som hittas längst ned till höger på sidan så hittar du garanterat ett Svampkonsulent i ditt län.

http://www.svampkonsulent.se/

0

Maria W

12 sep 2008 kl. 22:30

Fanns ju faktiskt en i närheten av mig med Gustav, ska spara länken inför nästa säsong för för min del är det nog bara höstisar framöver. (Snart op och många tabun).

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone