Är det någon av er som har erfarenhet av att torka Sotvaxing? Jag skall förhoppningsvis upp till Småland några dagar nästa vecka och en torkställning går ju lätt att ordna det är värre med frysar och koserveringsanordningar. Tacksam för svar.
Tjohoo på er, kul att det kom lite svar sent om sider men ni har väl varit i skogen kan jag tänka. Birgitta F (Skogens) funkar för tillfället inte så sänd mig mail på jan@luftkudeland.se. Sitter just nu på svärfars dator i Hörby så jag kollar i morgonkväll. Ola är du som jag, har en massa svamp som är flera år gammal både torkad och konserverad men det är ju ingen fara på taket den håller och rätt som det är blir det ett dåligt svampår och då har man så det räcker ändå. Tack för svaren allihop.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.