Nu väntar jag på att livet skall återgå till det normala. D.v.s. måttligt med mat och godsaker.
Men jag har en fråga till er.
HUR- skickar man bilder till forumet ???
Kan skicka till e-post !
Vill någon förklara för mig, för det vore roligt att kunna skicka bilder på svampar man är osäker på .
Tack på förhand !Lena
Hej Joachim K
Du svarade på min förfrågan om ” hur skicka bilder “.
Bilder ligger i datorn, tonvalstelefon fodrades. MEN jag har inte bredband, går det med mobil ?
Stundtals går det varmt där uppe av all teknik man skall lära sig.
Digitalkamera, GPS,
och ändrade rutiner för inspelnung av video sedan digitalsändningarna infördes. Men trägen vinner. Lena
Hej Lena,
Det går bra att ringa betalsamtalet med mobil om du har abonnemang men, tror jag, inte om det är kontantkort.
Men även om du bara har en telefon, så ska det gå. När informationen om telefonnummer och kod kommer, så har dina bilder laddats upp på servern. Du kan då klicka på “Stäng fönstret” och sedan koppla ner modemet för att frigöra telefonen.
Tänk på att lägga bilderna på datorn på ett ställe där de lätt hittas med bläddrafunktionen. På skrivbordet är nog bäst.
Det som verkar komplicerat är betalfunktionen, tycker jag.
Skulle gärna i framtiden fixa mig en kamera, ladda ner lite bilder om de blir bra och skicka till forumet.
Gärna göra såna där roliga “testa dig själv” också!
Problemet är att jag är gammalmodig och helst skulle vilja sticka några tjugor i näven på Micke K direkt liksom!
Hur gör man alltså med detta?
Förklara gärna någon, så får vi se om jag begriper!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.