Hej Robban!
Först måste du förminska bilderna så de inte tar så stor plats.
Jag använder Microsoft office picture manager och där kopierar jag bilden från orginalet och kopian förminskar jag 25 eller 30 % då brukar jag kunna få med tre bilder.
Sedan när jag skrivit klickar jag på att jag vill bifoga bilder och då får du bläddra tills du hittar bilderna som du vill ha med.
Ibland lägger jag den på skrivbordet,och ibland är den kvar i mappen.
Glöm Inte att FÖRMINSKA
Lycka till Testa!
Jag gjorde massor med fel i början!
Fråga gärna igen om det är något du inte fattar!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.