jag tittade ut över de 36 som kom och funderade vilken som var du,men eftersom ingen kom fram å sa att det var du, så började jag fatta att du inte var med,antagligen så kommer jag att vara med på södertälje svampklubbs ytflykt på lördag start centralstn,parkering i södertälje kl 10.00, fast jag möter kanske upp i skogen, för det verkar som om det skall vara en skog söder om järna
I bland kör det ihop sig när man har små barn. Nästa helg är det barnkalas på lördagen. Inget planerat till Söndag, eller kan vi locka upp dig till norr om Sthlm kanske…vi har bra skogar här ;=)Ledsen att jag inte fick träffa dig och lära mig mer!
Men Klas, du kanske kan hjälpa oss här i norra delen och ge oss några bra namn på några som vi kan “ersätta” dig med ;=) Jag tror att vi skulle kunna samla i hop ett bra gäng här i Södra Roslagen med omnejd. En halvdag, persone blir givetvis ersatt med en skälig summa ;=)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.