0 779 visningar

7 svar

enkla etiketter

Birgitta F

14 sep 2008 kl. 22:30

har ni här till era burkar påsar mm

Herma 4464 37x 70 cm

http://www.bohus-expo.com/22herma4464.dot

0

Boman

14 sep 2008 kl. 22:43

Fina etiketter du gjort!

0

Nina A

14 sep 2008 kl. 22:44

jättetjusiga!!sparade det på burken på momangen

0

Birgitta F

14 sep 2008 kl. 22:53

man byter till sin egen bild och text , ett bra tips är att spara originalet för det kan bli spökigt emellanåt.
Word är inte alltid så roligt…
Mallen är min egen då jag ledsnade på att allt kostar pengar.
Pappret jag använder är herma 4464
storlek 37 x70

0

Birgitta F

17 sep 2008 kl. 20:54

36 x 70 ska det vara..sen hittade jag mängder med söta tecknade svampar via google med att bara skriva in namnet på bildsök
den här sidan föll jag för totalt.
Sen kan mallen vara lite jobbig som allt i word. Bilden ska ha figursättningen “tätt” då borde det fungera

http://www.nhm.uio.no/botanisk/sopp/utstilling/hedvig/index.html

0

Totte Gbg

17 sep 2008 kl. 21:14

Tack! Nu har jag nya ettiketter med egna bilder på alla mina burkar :)))

0

Birgitta F

18 jul 2009 kl. 23:35

drar upp denna då det verkar bli ett svampår

0

Undrar

19 jul 2009 kl. 00:48

Word är ett mycket bra ordbehandlingsprogram. Du klagar på Word Birgitta men det beror nog på att du inte behärskar programmet.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone