0 177 visningar

7 svar

Fråga till Maria N

Kent

2 jan 2006 kl. 15:05

Maria: Tack för ditt svar och Gott nytt själv.

Har du sett goliatmusseronen på “ditt” Coop Forum, eller hur vet du att den ingår i deras sortiment?

Det lät väldigt spännande.

0

Maria N

2 jan 2006 kl. 15:59

Hej Kent.
Ja, jag har sett goliatmusseron på vårt Coop Forum. Torkad och förpackad i påsar om 10 gr(tror jag ).Eftersom den mesta torkade svampen på “vårt” Coop kommer från Dalasvamp, förmodar jag att så är fallet även med goliatmusseronen.
Förpackningen kostar 39 kr.
Jag ska kontrollera vid nästa besök och ge exakt svar.(Kan ta några dagar.)

0

Kent

2 jan 2006 kl. 16:03

Tackar för ditt svar. Få man vara nyfiken och fråga i vilken stad “ditt” Coop forum ligger?

Kan vara bra att hänvisa till din affär för att få hem goliatmusseron även i Göteborg.

0

Maria N

2 jan 2006 kl. 16:04

Hej Kent.
I den förträffliga staden Luleå!

0

Kent

2 jan 2006 kl. 16:07

Tack för ett snabbt svar!

Jag gick just in och tittade på Dalasvamps hemsida, men där stod det inget om att de sålde goliatmusseron. Men väl en del andra arter.

Skriv gärna här igen när du besökt Coop forum.

Tackar på förhand!

0

Maria N

7 jan 2006 kl. 12:53

Hej!
Nu har jag hittat lev.till Coop av torkad goliatmusseron.
Företaget heter Harrbäckens bär och svamp. Pris 39.90 för 15 gr. 
Tel 0920-229611.
Samma företag säljer torkad Karl-Johan 15 gr för 39.90 (Dalasvamp 10 gr för 39.90.)
Det sista end.info, eftersom goliatmusseronen var den som efterfrågades .

0

Kent

8 jan 2006 kl. 21:09

Tack Maria för informationen.

0

Erna Henriksson

4 feb 2006 kl. 00:14

Hejsan. Varifrån kommer den felaktiga uppgiften att Dalasvamp säljer 10 gr. torkad Karl-Johan till ett pris av 39.90? Det är helt fel information. Välkommen att höra av er.
MVH Erna Henriksson Dalasvamp http://www.dalasvamp.se

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone