0 356 visningar

5 svar

Maric!

Boman

15 sep 2008 kl. 17:53

Vad sa fabbo doktorn? Eller kom du iväg dit?

0

Maric / Arlanda

15 sep 2008 kl. 18:15

Tack Boman för visat intresse, men jag kom aldrig iväg.
Hann helt enkelt inte och har ingen möjlighet resten utav veckan heller.
Men jag överlever nog ändå.

0

Totte Gbg

15 sep 2008 kl. 18:23

Kommer du att gå till läkaren tror du överhuvud taget?
Synd att du inte kan komma loss, hade jag haft lite penecillin hemma hade jag skickat det till dig….jag tar allvarligt på sådant. Och klart man bryr sig när du visat upp bilderna o undrat.

0

Maric / Arlanda

15 sep 2008 kl. 18:47

Ja, det kanske var fel utav mig att visa bild (kommer på såhär i efterhand).
Och som du säger Totte, jag kanske inte alls går till läkaren.
Jag vet faktiskt inte.
Jag är så jävla livrädd för läkare och allt så det finns inte.
Nåväl, rodnaden har gått ner.
Och iom det även min oro.
Men tack snälla för omtanke, verkligen.

0

Boman

15 sep 2008 kl. 19:43

Du, rodnaden kan gå ned trots att det är Borrelia. Bara så du vet.

0

Sofia, Skåne

15 sep 2008 kl. 21:40

Maric, jag skulle bara säga att jag är lika livrädd för läkare som du. Just därför går jag ibland till läkare.

Det är lindrigt att gå in i ett undersökningsrum och 5 min senare lämna det med ett penicillinrecept i handen, däremot är det mkt värre att bli inlagd på sjukhus när borrelia nått sekundärstadiet. Därför skulle jag råda dig att gå till vårdcentralen.

Men jag respekterar ditt beslut och kommer inte att tjata. Lycka till!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone