0 184 visningar

7 svar

Det var bättre förr

Mossning

2 jan 2006 kl. 20:05

0

Fia A

2 jan 2006 kl. 22:15

Hahahahaha, det var bannemej det bästa jag hörst sen jag konfirmerades :-D

0

Fia A

2 jan 2006 kl. 22:16

Hört. Det är väl bäst att man rättar sig själv, har jag märkt i gamla inlägg… ;-)

0

Irene A

2 jan 2006 kl. 22:55

Ja, det där inlägget platsar utan vidare i Grönköpings Veckoblad - eller kom det därifrån, ursprungligen?

0

Tommy K

3 jan 2006 kl. 15:16

Fattar inte varför denna välskrivna insändare skulle vara konstig på något vis.

0

Lena M

3 jan 2006 kl. 19:07

Kan det verkligen vara sant att en man uttalat sig så, i detta århundrande. Eller var det en skröna, vilket jag hoppas?
Lena

0

Evus

3 jan 2006 kl. 19:13

Jag tror som Irene, att den är tagen från Grönköpings Veckoblad….eller liknande.

0

Joachim

3 jan 2006 kl. 20:05

Jag har sett liknande insändare ett par gånger tidigare i andra tidningar. De varierar lite i innehåll och form men temat är detsamma. Kvinnor ska inte köra bil eller sitta på restaurang. De ska vara hemma och skura köksgolvet och passa barnen. Det verkar vara en eller flera personer som skickar runt dessa insändare till olika tidningar för att se hur de mottas. Gissningsvis blir de sällan publicerade men då och då tycker någon insändarredaktör att det är roligt att ta in den.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone