om svamp du är tveksam om giftigheten/ätbarheten, så ska du inte ta alla svaren på allvar just nu. Troll härjar.Ord läggs i fel mun, eller i fel namn. Mitt är också missbrukat, liksom många andras.Inte ens * är någon garanti.
Väldigt bra tråd, Boman!
Jag tänkte också på det efter att jag läste vad den falska Jan skrev om lömsk flugsvamp… Tänk om någon råkar ögna igenom den tråden och fastnar på det inlägget och får för sig att det är OK att äta lömsk flugsvamp… Huga, så otäckt! Jag tycker att vi håller den här tråden högt upp på första sidan, så att nykomlingar och googlande gäster har en chans att se varningen.
Trist svamstaff, själv har jag alltid haft som rättesnöra att alltid lita på folk som jag möter, visserligen har jag fått sne näsa, störtat på långholmen, varit jordfräs och kostat staten/skattebetalarna miljarder men jag hatar att behöva vara misstänksam mot annat än svamp, gud va trist att misstro alla, möt alla med öppen famn, är de dumma mot dig och försöker utnyttja dig när nu har haft famnen öppen så må svampgu(i)den straffa dem eller någon annan :))
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.