Tänkte bara åka en liten tur till en av mina skogar (läs större dunge)för att det var så fint väder och så ville jag kolla hur det stod till med Ostronmusslingarna. Gick en annan väg än vanligt och så plötsligt som det brukar när något är på gång så började något pocka på min uppmärksamhet, det drog i vänster ben och så bar det iväg ”hela” 10m från gångstigen och så tittar jag mig runt och ner och där stod de i mängder. Det var som tusan, det hade jag inte väntat mig i denna lilla skog nästan i sta´n men jätte glad blev jag. Bildbevis kommer och så blev det ingen svamputställning för det blev inte tid till det helt enkelt, får ta det en annan dag. Det blir några serier på lite från idag och sisst kommer dagen skörd. Först en av Irene A* fabbisar.
Blank som en spegel
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.