Det kan vara nog nån gång i slutet på november möjligtvis, jag skjuter ALLT på framtiden så länge säsongen håller på! Kläder? Äh, jag har arbetskläder på jobbet, och i skogen ser ingen att jeansen är stela av fläckar. Mat? Ja kära nån, en svampsoppa svänger man lätt ihop! Föräldramöte?? Lägg inte det på hösten för i helskotta!! Det finns viktigare saker!!! ;) Bilen är ständigt laddad med korg, kniv, bok, stövlar och bensin… Denna dagen till detta är mitt motto!
Mina katter har lärt sig att de där dammråttorna går att brotta ner, om man ger sig den på det…
...men håller med föregånde talare: det är då fan vad svenska skolan är hänsynslös som tvunget ska lägga alla föräldramöten mitt i svampsäsongen. Borde bli nästa stora valfråga: diskriminering av svampare i samhället ;)
Det är så underbart skönt att se, få svart på vitt att jag inte är ensam, ska gå och sova,, men först ska jag bara kolla lite på guiden,,, bara lite jo jäsingen det blir timmar. Och dessutom finns det mängder med svamp trots frost under flera nätter, håhåjaja, plockade underbar rimskivling idag och sandsopp.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.