Vet jag varit en “pain in the ass” men det försvarar inte att en person utger sig för att vara jag, och förlöjliga mig ännu mera.Beviserligen kan jag plocka svamp och visa upp dom för er, vilket inte svampstaff2 kan göra:( mkt mkt tråkigt…betalar gärna 500.- om året för en seriös guid.För har man en personlig logg in med användarnamn och lösenord blir det aldrig så här tråkigt.
Tycker oxå det är sjukt MEN som man bäddar får man ligga, eller hur.
Det har väl fungerat alldeles utmärkt här innan (förutom en gammal kändis).
Jag tycker ni börjar ta alldeles för stor plats här du och din antagonist, är du inte alltför egotrippad kan du väl ligga lite lågt ett tag. Synd om dig såklart och jag vill inte försvara beteendet men vi är faktiskt fler här.
Tråkigt svampstaff, jag kan ta dina ironier:) men det är inte säkert alla har samma sinne för humor. Jag har aldrig varit besviken på denna kanonsajt.
Dessutom tycker jag detta är en seriös sajt som är guld värd. Som allt annat i livet, det är vad man gör det till. Kom igen nu, no hard feelings.
Skiter i Elisabeth som troligvis är över 60 och utan humor!Men när man förlöjligas utan att nån reagerar gör moig sur! mkt mkt sur…för jag är en ärlig människa utan falska ingivelser eller andra pråpåer….Kan vara jävlift giftig, men helt igenom ärlig:) grymt duktig i skogen med min sambo bl.a…hatar att svärtas ner bara av ett miffo!!vore det inte för att jag jobbar med falska människor skulle jag oxå sticka huvet i sanden!! men det gör inte svampstaff tyvärr
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.