Här är det kvinnan som hittar i skogen och mannen som jobbar skift.Och hänger glatt med på mina turer när tid finns. Och rensar. Och käkar samt retar jobbarkompisarna med svampdofter. Kantareller och bacon på frukostmackan! Och han är en jäkel på att hitta kantareller, inte för att det hjälper i år.
Båda kan iofs läsa både karta o kompass men jag hittar mina ställen utan.
Men släng ut mig i stadsbebyggelse så är jag lost.
Jag älskar att åka ut i skogen med gubben min och plocka svamp, innan jag träffade honom köpte jag min svamp i affären, så det är han som har lärt upp mig i skogen om svamp, måste få säga att jag har blivit en jäkel på att hitta svamp med gubben några meter ifrån mig, sen hör man; VAR ÄR DU, jag är överallt och ingenstans, som en mullvad, jag plöjjer igenom skogen på allt möjligt, och kul är det.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.