Vet inte vad det kan bero på att du inte kommer fram. Jag testade nyss och det fungerade. Kanske kan det vara att du ringer från mobiltelefon. ViaTel som står för betaltjänsten accepterar inte samtal från alla typer av abonnemang.
Jag har aktiverat ditt bidrag manuellt.
Provade nu igen men det funkar inte.
Nej jag ringer inte från mobil, ringer via bredbandsbolagets uppkoppling om det kanske är därför…
Ja jag såg att du lagt in dom, ett stort tack Michael.
Går det att lösa bildfrågan på annat sätt i fortsättningen om det skulle vara så att det strular?
En gång har jag försökt att skicka bilder, men jag klarade inte av det.
Gör ett nytt försök !!!
Men går det inte att förenkla detta på något sätt ?
Ett betalforum för de som är intresserade av att skicka bilder?. Jag tror att flera är intresserade när svampsäsongen börjar.Ärligt talat, vet jag inte hur det fungerar, eller hur det kan göras?
Lena
Hej Affe, ja det beror nog på att du har bredbandstelefoni. Jag tror endast fasta abonemang från telia eller tele2 stöds…
Innan nästa svampsäsong sparkar igång ska jag försöka att hitta en enklare lösning för de som vill ladda upp bilder.
Kanske ett stödmedlemsskap på 100 kr/år som innebär fri uppladdning av bilder som t ex http://www.fotosidan.se har.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.