Det här forumet har urartat så till den milda grad att man inte vill skriva inlägg här längre!!!!
Snälla Micke, fixa att det blir någon form av inloggning.
Skriver inte under mitt rätta “kända” forumnamn för då är det väl något troll här som tar det.
Alltså är jag
Herregud va allvarligt det har gott å blivit då! Ni reagerar ju som de barn som roar sig själva med töntinlägg.
Mer öppenhet på internet och i verkligheten tycker jag.
Nog ser jag lite konstiga inlägg ibland men orkar inte ens bemöta dessa. Men eftersom stasifasoner vill införas av vissa här så känner jag mig tvungen att säga mitt i denna tråd….väx upp är ni snälla.
Om man måste registrera en signatur för att skriva inlägg här, kan man befara att en hel del “svampnybörjare” hoppar över den här sajten och letar efter info på andra ställen. Eftersom det kan vara förenat med livsfara att äta svamp man inte är säker på vore det bra om det även i fortsättningen är möjligt för “alla” att ställa frågor här.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.