Vilken rolig sida detta var jag hittade då jag satt och letade efter bilder och lite kring svart trumpetsvamp. Vill gärna dela med mig min glädje efter att ha hittat svart trumpetsvamp idag.Hittills har jag bara plockat kantareller och “trattisar” och är spänd på hur den smakar. Bra forum detta för jag visste inte mycket innan om svart trumpetsvamp, nu har jag tom lite tips på tillagning. TAck
Vad kul! Jag gjorde tydligen ett helt misslyckat försök att ha dagens skördar samlade i en tråd, när man inte har något att säga eller undra över, utan bara vill visa.. :D
http://svampguiden.com/forum_visa.asp?inr=116825&fnr=1&sok=&Start=0&Offset=50&2
Roligt att du hittat hit Pillan!
Och Brenko, det blev aldrig av, men jag tänkte starta tråden “Ej biologi”, då det var som mest aktivitet i “trollskogen”! Där hade man ju kunnat köra en massa olika skitprat på samma ställe! Man får väl orka använda RUBRIK och UNDERRUBRIK ordentligt bara så skulle det nog funka…
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.