0 327 visningar

7 svar

växer överallt i år..

svampstaff

24 sep 2008 kl. 19:18

t.om på knastertorra hyggn?jisses amalia

0

Nina H, Sthlm norr

24 sep 2008 kl. 19:30

Nä - det är inte sant…....och jag som bara vill hitta den!!!!!
Var du i en stor skog? Måste nog ge mig iväg en bit bort.

0

svampstaff

24 sep 2008 kl. 19:31

Min fjärde i år hehe..bara vid mkt gamla tallar eller tallstubbar

0

Britt-Marie

24 sep 2008 kl. 19:57

Du har tur du vilken del av landet bor du i?
I Skåne har vi inte hittat så mycket svamp i år det är för torrt

0

Peter, Linköping

24 sep 2008 kl. 20:00

Häromdagen hittade jag en stor som en badboll, satt alldeles invid ett motionsspår, täckt av en liten gran.

Tyvärr var den i dåligt skick. Den fick sitta, och sitter väl där än.

0

svampstaff

24 sep 2008 kl. 20:03

Min fjärde blomkål i år hehe…östergötland, den norra delen

0

Peter, Linköping

24 sep 2008 kl. 20:04

Vi har det bra, vi östgötar! : )

0

Diane

25 sep 2008 kl. 10:44

Tack för tipset! Jag tittar efter de här godingarna jämt när jag är ute i skogen, men vet aldrig riktigt var jag ska leta. Hittade en ganska stor för närmare 25 år sedan, lite väääl länge sedan.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone