1ans.serie. Stoltfjällskivling, tyvärr en dag för tidigt men vågade inte vänta för då hade de säkert varit borta MEN de minsta har jag sparat till Affe om han vill ha dem han vet var de finns. 2ans.serie Hoppas jag är Föränderlig tofsskivling, är dålig på denna.
Hej Kristina i Lund! Har du plockat mycket “stolt” på denna plats i år, själv har jag kommit mitt i glappen, var där för tidigt då det var lite senare i år än föregående år och så var jag där för 3 veckor sedan och då hade någon tagit allt och så idag då det blev en liten men välkommen skörd. Det kanske har varit sämre tillgång på dem i år jag har lagt märke till att det är flera arter som det är dåligt med i år på denna plats. Har du någon kommentar till detta?
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.