0 345 visningar

16 svar

Välkomna!

Bo Reyer

25 sep 2008 kl. 19:53

Jag vill bara på detta enkla sätt hälsa alla nya användare välkomna till forumet! Vi är många som har varit med ett tag, men det känns lika roligt varje gång man ser ett nytt namn/signatur på forumet. Jag är helt övertygad om att många gamla svamprävar instämmer.

0

gunhild i Kåddis

25 sep 2008 kl. 20:14

Jovisst instämmer jag. Vore kul om dom nya skrev var i landet dom bor efter sin signatur. Kul att se om dom bor nästgårds.

0

Sofia, Skåne

25 sep 2008 kl. 20:17

Jag instämmer till fullo. Vi har alla varit nybörjare :)

0

Lena M

25 sep 2008 kl. 20:22

Ja Sofia vad rätt du har och vad fort man glömmer. Minns hur jag bombaderade forumet med frågor för ca 2 - 3 år sedan och vilken respons jag fick.
Så Bo ,visst är de välkomna vi lär av varandra !

0

Annette L, norr om Sthlm

25 sep 2008 kl. 20:28

Jag minns hur det var för tre år sedan när jag hittade detta underbara forum, jag bombarderade oxå och kommer fortfarande med frågor…är så tacksam för alla och andra som lär mig nytt ;=) och friskar upp gamla glömda kunskaper!

0

Tina Nordberg Kolsva

26 sep 2008 kl. 09:00

Håller fullständigt med, fortsätt att bomma på.Glöm inte att tala om var ni hör hemma.

0

Diane

26 sep 2008 kl. 09:10

Hej! Ja, det här är den roligaste/trevligaste sidan jag någonsin varit på, är inne här flera gånger om dagen o kollar läget. Vet inte hur jag hamnade här, men antagligen så googlade jag väl på någon svamp o då kom den här sajten upp.

0

Man tackar!

Meriona, Trollhättan

26 sep 2008 kl. 09:37

Det kändes varmt och skönt att bli välkomnad. Jag har använt sidan några år, men aldrig varit inne på forumet förrän i höst…

Tar till mig Gunhild vädjan och lägger till min hemort genast :)

0

Man tackar!

Boman/södermanland

26 sep 2008 kl. 09:41

Tackar också för välkomnandet.
Retar förmodligen en och annan, det får man stå ut med eller påpeka. Kan vara lite kantig i uttryck nån gång.
Har också “lurkat” runt ett tag innan jag visade mig.
Det bästa stället för snabb info när man undrar om svamp!

0

Ulle, södra Skåne

26 sep 2008 kl. 10:31

Tack tack!
Väldigt ny på sidan och väldigt ny svampplockare. Otroligt roligt att titta på alla vackra fotografier!!!

0

Kapten Hammock, Vänersborg

26 sep 2008 kl. 10:40

Oj, en trollhättebo oxå! Det ser man inte var dag här. Ett extra välkomnande till dig, även om undertecknad för tillfället har emigrerat till toksta’n.

0

Kaptenen

Meriona, Trollhättan

26 sep 2008 kl. 10:46

Jag plockar konstigt nog bara svamp i DIN kommun ;)

0

AEN i Degeberga

26 sep 2008 kl. 10:50

Nygammal besökare men har precis börjat ta med kameran ut i skogen. Man får lite annat fokus då. Tack för välkomnandet!

0

Kapten Hammock

26 sep 2008 kl. 13:04

Halle- & Hunneberg samt södra Dal förmodar jag?

0

Anette, Haninge

26 sep 2008 kl. 14:00

Tackar!

0

Meriona, Trollhättan

26 sep 2008 kl. 14:05

Mest Hunneberg och Vänersnäs faktiskt :) Trots att det ränner horder av folk på bergen så finns det ändå rejält kvar på “våra” ställen…

0

stisse

26 sep 2008 kl. 14:08

ett helt suveränt forum som jag hittade i juli i år.kul med så många likasinnade.kommer hädanefter sätta ut min bostadsort.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone