Ville bara retas med dig lite, inget ont menat… Vet inte om “Finsmakaren” och “svampstaff” är samma person men ni postar iallfall från samma IP så ni borde sitta på samma uppkoppling.
Ville bara ge igen lite för “svampstaffs” kaxiga attityd i tidigare inlägg med uttryck som “det duger inte på en sån här sajt där man bara ska fota konstigheter..” och så kommer dylika bilder upp här i ditt inlägg ;-).. och “lek ni med ert mykologiska snack så plockar jag…” i inlägget:
http://svampguiden.com/forum_visa.asp?inr=117280&fnr=1&sok=svampstaff&Start=0&Offset=50&26
Men om ni inte är samma person ber jag naturligtvis om ursäkt, då måste ni iallafall vara sambos?
Det är såpmusseron och ärggrön kragskivling på dina bilder.
Du lilla troll, kryp ner under den sten du krälade fram ur,,,,sitter här med den riktiga svampstaff, vad är ditt problem, hittar du inga svampar eller. Du är bara för sorlig, skaffa dig ett eget liv och gå vidare lång in i skogen och kom inte fram mer,,,suck
Slog du i huvudet nån stans lr,,, om du läser allt ifrån början så kanske du fattar resten av alla inlägg, läs vad michael har skrivit lilla du. har du inget bättre att skriva så låt bli, men jag kanske ska skriva ett inlägg och sätta ditt namn så får du se om det känns bra, Svampstaff och jag alias finsmakaren är sambos och skriver ifrån samma ip adress, men ta det du ifrån början så kanske du förstår vad jag menar annars låt bli att läsa,,,ok
Vad är det för svampar!! SVARA
Vafan sitter du här och flörtar med svampkungen på mitt internet:( det blir inga fler svampturer för din del din guldgräverska…skit ochså!
/svampstaff 2008-09-25 23:18:13
Detta inlägg lilla du kommer inte från min sambo Svampstaff, har redan tagit det med michael och han har redan plockat bort ett inlägg från en som hette nagel i ögat, varför skulle svampstaff svara mig på forumet när han sitter här hos mig,,,, tänds det en lampa nånstans där hos dig eller
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.