F-n jag som har tagit en konjagare, kan ju inte köra annars hade jag dykt upp på en drink. Ja Tina vad säger man? Jo det är verkligen sting i dina bilder. Och jag måste säga att på ni som är “stammisar” på forumet och som fotar så har standarden på fotograferandet på ett år höjts makalöst men Tina har så länge jag varit här varit en fantastisk fotograf. Jag såg i en tråd att du hade rensat 1500 bilder, själv har jag på 1,5 år samlat på mig 6700 svampbilder och jag begriper inte hur!??! och då har jag ändå rensat, det gör jag kontinuerligt men har ändå en del att skicka till papperskorgen och en del ända sedan i våras att lägga in i rätt kataloger. Tjoohoo trevlig helg på er där ute.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.