0 367 visningar

2 svar

Ola/Kil

"JAS" Helsingborg

26 sep 2008 kl. 19:29

Var söder om Landskrona på svamputflykt häromdagen, fick ihop så jag var nöjd. Men på hemvägen tog jag en kringelikrok och körde förbi Saxtorp Svamp AB, f-n vilka trevliga prickar, visserligen 08or men ändå (:). Köpte 1 kg, nej inte dina kantareller utan Portobello. De var mycket nöjda med den kvalité som du leverera så du får nog höja priset:)) Jag tog kontakt med en snubbe i Holland men allt rann ut i sanden tyvärr. Vi skulle ha kommit och hälsat på dig i höst men det har kommit en del emellan och jag har knas på en hälsena så jag linkar som en skadeskjuten i skogen. Hoppas det gick bra i Frankernas land. Kan du inte ringa mig du vet var mitt nummer finns.

0

Ola H / Kil

26 sep 2008 kl. 23:16

Verkligen trevliga prickar på Kalvhagsvägen, trots 08-stuket:-).
Har sett att du håller på att byta bil o att du är lite vingklippt.
Allt gick strålande i Frankerriket! Jag försöker ringa dig under helgen. Hör du inget så får du gärna ringa mig. Det är ofta surrigt på jobbet så jag har en förmåga att glömma kvar privatlivet hemma (yrkesskada):-).

0

Anna L, Sthlm

27 sep 2008 kl. 00:00

Såg idag på Ica att 30 g torkad karljohan importerad från Italien kostade 39 kr. Då har man ju några hundringar i skafferiet…

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone