Hej Boman känner du “Tomaten” f.d. ägaren till Caprifol blomsterhandel på Hornsgatan han bor i Salem, Ja jag vet att det bor en massa folk där men man måste fråga eller hur. När jag var i Småland förra veckan så blev jag lite “kall” hörde sugga med kulltingar alldeles i närheten, då är de inte att leka med om man råkar jiddra med dem. Jag har däremot inte stött på dem i Skåne ännu men det är väl bara en tids fråga.
Nej, tyvärr är vi inte bekanta men jag handlar där gång och annan!
Vi gick rakt ett badhål i skogen, nyanvänt, hörde något lite längre bort men såg inget, luktade inget heller. Vi såg suggan sprinta över vägen när vi åkte därifrån.Tittade rätt länge på dem, de passerade över en åker som nyligen slagits, till en remsa med säv nere vid sjön. Där är de ofta, syns inte men hörs.
Hej,Boman! När vi har åkt mot södetälje har vi sett vildsvinsfamiljer stått o böka i åkrarna,trafiken stannar upp o alla e paralyserade(ha ha)...Även på landet (bergslagen) har vi upptäckt skogar som är totalt uppbökade Hmmm…jepp dom sprider sig…but i like it :)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.