0 317 visningar

7 svar

Lördag

Maric/ Arlanda

27 sep 2008 kl. 07:20

Gud så härligt :-)
Kan tänka mig att många kommer att tillbringa denna dag i svampskogen.
Fortsatt trevlig helg på Er.

0

Helena i Lund

27 sep 2008 kl. 08:01

Detsamma och dubbelt till dej Maric! Har inte sett dej här på ett tag, hoppas du inte farit illa av fästingen!

0

Maric/ Arlanda

27 sep 2008 kl. 08:16

Äsch, det är övergående, fästingbettet.
Ska du ut och plocka idag, Helena?

0

Robban O-hamn

27 sep 2008 kl. 08:24

God helg på dig med Maric. Själv sitter jag och velar om var jag ska
göra. Än så sover fru och barn. Så egentligen skulle men åka till skogen nu, får skäll men är ju på plats. Skulle kanske kunna glömma mobilen hemma, får då inget skäll förens jag är hemma. Eller ge frukost på sängen få med en glad fru ut i skogen. Hmmm då kanske man kunde ta med en filt att vila på:))
Får se vad som händer.

0

Helena i Lund

27 sep 2008 kl. 08:38

Jag var ute igår eftermiddag, och plockade en korg med rimskivling! Idag har jag sociala plikter… ( i september?? Borde veta bättre…) I morgon bär det av mot större skogar i norra Skåne, förhoppningsvis med syster som tyvärr dängde ringtån i dörrkarmen igår, stackarn. Hade någon flyttat dörrhålet månne? ;) Hoppas stort på trattar, det är enligt uppgift inte lika torrt på Linderödsåsen som här!

0

Boman

27 sep 2008 kl. 10:34

Trevlig lördag till er alla! Svampskogen väntar, ska kolla in nya marker då våra är snustorra och tomma på allt intressant.
Må gott!

0

Annette L, norr om

27 sep 2008 kl. 11:10

Boman,
Här i Åkersberga är det fortfarande OK i skogen, om du vill norr ut…

0

Boman

27 sep 2008 kl. 18:37

Vi stack söderut, har lämnat rapport. Men tack för tipset, det blir fler turer.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone