Herregud här sitter jag kl halv tio en lördagkväll. Insmord i tea tree oil med lortiga händer för att inte tala om kläder. Med svamp som skall rensas. Gubben sitter och ser på Lena Ph och Orup, (jättebra jag har sett dem live). Och som sagt här sitter jag som ett ufo från planeten Swomp. Jag lovade gubben varma smörgåsar med svampstuvning till Lena och Orup. Så jag får väl gå upp nu det är väl snart slut. Ja herregud!
Ja tänk om jag kunde anmäla honom till svampkurs. Min man tycker det är såå tråkigt att gå i skogen, att promenera överhuvudtaget.
Springa, åka rullskidor (när det inte är snö) och andra svettiga sätt att ta sig fram går bra. Så det tror jag inte är möjligt. Han äter bara kantareller och champinjoner från ICA också.
Det är ett kärt besvär med svamprensning men det tar tid.
Fick gubben sin svampmacka innan programmet var slut?
Du har satt myror i huvudet på mig idag:
Din titel på tråden gör att det snurrar en Nationalteater-låt i huvudet på mig hela tiden. Jag kommer bara ihåg vissa delar av texten.
Kommer inte på titeln och hittar den inte på Youtube.
Någon som vet?
Enelie
Ja det var just den jag menade. “Farsan sitter hemma framför tv:n. Morsan sitter antagligen bredvid.” Men det gjorde ju inte jag. För övrigt är jag också en fan av Nationalteatern (kan nästan alla texterna också :o) ) Och det kan jag berätta att han fick inte svampsmörgås till Lena och Orup utan till filmen Sleepers. Men det var gott det med.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.