Jag vill lära mig mer om musseroner. I databasen finns ingen som liknar de jag plockat idag.
Jag tycker att det är på tiden att svampguiden delar upp forumet i olika områden, det är för mycket trams här.
En del med rena artfrågor och bilder, som kunde komma in i databasen vore bra.
Om man inte kunde få ett musseronforum, förstås!
Det här är väl i alla fall inget trams, eller?:
I den här länken kan du söka på fler bilder av Musseroner. Sök i första hand på Tricholoma.
http://www.grzyby.pl/fglobal-directory.htm
Ytterligare tips:
Om du skriver in “musseron” i sök-rutan på forumet så får du många träffar på tidigare inlagda trådar/frågor.
Du får gärna bidar med mer info och bilder på musseroner så kan vi alla ta del av det och lära oss mer.
Lycka till!
Köp “Nya Svampboken” så kommer du garanterat att lära dig mer om musseroner. Du får den för knappt 200:-
Min tanke var att man skulle sortera forumet. Jag är inte van vid helt osorterade fora utan vid att man har områden och rubriker, vilket gör det lättare att hitta det man söker eller dem man söker.
Och jo, jag har sökt på musseroner men nej, för ögonblicker har jag inte möjlighet att ta bilder för att lägga in, är en gammal stofil med en typ av fotograferingsapparat som kallas för kamera och som har film som grundläggande medium, vilken kräver framkallning.
Jag tackar för den omfattande länklistan! Just nu har klockan blivit nycket men där kan nog kan finnas en hel del som man kan lära sig något av.
Jag tror att det är få personer som är intresserade av mitt inlägg så jag vidhåller att man ska dels göra svampguidens forum till ett inloggningsforum, dels dela in i ämnesomrdåen.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.