0 462 visningar

3 svar

Superenkla svamptorken

zingo123

29 sep 2008 kl. 01:00

Torkställning
Billigt insektsnät (brukar finnas paketerat med kardborrband för en billig peng)
Universalklämmor från lågprisbutik

Hur enkelt kan det bli? Gäller bara att ha lite plats över i lämpligt utrymme.

0

Helena i Lund

29 sep 2008 kl. 05:41

Ja och så är det bra om man har lite plats över till ställningen! ;)
Vad är det för ställning och var köper man en sån? Är den lätt att montera ner? Den verkar jättebra!

0

Boman

29 sep 2008 kl. 07:46

Torkställning för tvätt set jag! Jag har en annan modell men den funkar också. Använder den med en gammal gardin över, ifall det blir med än mina ramar sväljer.

0

zingo123

29 sep 2008 kl. 19:56

En billig torkställning för tvätt säljs nog i vilket varuhus eller lågprisbutik som helst.
Det behöver ju inte vara värsta kvaliten för lite svamp.
Fördelen är att de inte tar nån plats ihopfällda. Lätt att stuva undan mellan varven…..

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone