Den sista serien visar “obeskrivande” bilder för att komma från dig JAS, inga detaljer alls…
Tvåan i första har en ytstruktur som möjligen något liknar mina “dikesorganismer” http://svampguiden.com/forum/visa/113637 som Hans kallade ??? utan annat förslag.
Men jag tror att inte heller din är nån matsvamp. Pass!
Tack för det Irene A Jag som nästan alltid brukar fota en svamps undersida, från sidan och delad har inte gjort det med den i serie 4, får se om den finns kvar om några dagar, idag hinner jag inte kolla upp den och det ser ut att bli ösregn. Och ja tickas konsistens är skumgummiaktig.
Hej Jan! Men dina rosa grunkor växer i ett dika,(kan ju i och för sig finnas ved gömd i sörjan) jag blir lite osäker på om du verkligen menar bild 2 för det är väl en ticka och den växer på en Ek. ? Ingen som har någon aning om ettan, får väl vänta på att Hans dyker upp.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.