0 296 visningar

5 svar

Snopet

Jane

30 sep 2008 kl. 08:37

Idag hade/har jag planerat att ta mig ut i skogen, mest för att “jaga” svamp med kameran, gärna lite andra höstmotiv med..
Men vi har haft frost inatt..en grad kallt när jag tog sonen till skolan..
Det ville jag inte riktigt..än..
Jag ville ha regn så alla småsvampar fick sitt..
men, men..
Nu får kaffet rinna ner i pannan, sen ska jag ta på mig en extra tröja och traska ut..
Ha en bra dag allesamans..

0

gunhild

30 sep 2008 kl. 08:44

Samma här Jane, var i landet bor du? Jag själv strax utanför Umeå. Här har solen kommit och det blir nog varmare frampå dagen.

0

lena M

30 sep 2008 kl. 08:53

2 minus här i Gästrikland tidigt i morse men det blir en vacker dag med sol.

0

Jeanette P, Luleå

30 sep 2008 kl. 08:54

Fina bilder Jane! Men nog är hösten alldeles för kort =(...
Vi hade -2 grader vid 7 tiden i morse, men det ser ut som att vi oxå kommer att få bra väder på dagen =)

0

Jane

30 sep 2008 kl. 09:40

Jag bor i Kumla, Närke

0

Boman

30 sep 2008 kl. 10:01

Rejäl frost i Sthlm också inatt! Vackert men det tar många svampar. Kanske också de jäkla myggen och älglusen.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone