0 277 visningar

12 svar

Kantarellfest

Putte

30 sep 2008 kl. 10:58

Detta plockade vi på 2,5 timmar rensat o klart min sambo & våra barn 7 & 10 år

0

Geraldine Vällingby

30 sep 2008 kl. 11:02

Grattis till den stora skörden. Vad ska du göra med all svamp?

0

Putte

30 sep 2008 kl. 11:06

Vi äter svamp minst en gång i veckan, sedan ger vi bort till vänner o bekanta som inte vet hur skogen ser ut mer än från vägkanten :-)vihar ännu inte varit på dom bästa ställena.

0

Geraldine Vällingby

30 sep 2008 kl. 11:18

Samma här, ger också bort till vänner när man hittar mycket. Hitta detta för två veckor sedan.

Idag bär det ut mot Mälaröarna igen.

0

Putte

30 sep 2008 kl. 11:23

Skapligt, lycka till

0

Diane

30 sep 2008 kl. 11:28

Vilken underbar syn!!

0

Geraldine Vällingby

30 sep 2008 kl. 11:30

Tack. Det börjar bli torrt i skogarna nu tycker jag. Det var bättre för ett par veckor sedan.

Lycka till när ni besöker de bästa ställerna.

0

Madde Småland

30 sep 2008 kl. 11:45

Vilken härlig syn! Här var det väldigt torrt i helgen när jag var ute så mkt trattisar blev det inte. Men igår regnade det hela dagen osh det ser ut att bli regn idag med så förhoppningsvis blir det bättre till helgen.

0

Anita

30 sep 2008 kl. 11:56

Wow ...
Stort Grattis
Önskar jag hittade så mycket idag men det gjorde jag inte.
Fanns bara ett fåtal

0

jonte

30 sep 2008 kl. 12:17

DET VAR JU BRA SER VÄLDIGT GOTT UT SKULLE VILJA HA DOM PÅ MACKAN

0

Putte

30 sep 2008 kl. 12:49

Då får du nog baka så den kommer med i guinnes rekordbok.

0

Brenko

30 sep 2008 kl. 12:56

Jäklar vad läckert! :)

0

stisse/mjölby

30 sep 2008 kl. 13:28

läckert geraldine,det vattnas i munnen!.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone