0 270 visningar

2 svar

Jas

Robban O-hamn

2 okt 2008 kl. 22:51

Vi gör så här och skriver i ett nytt forum JAS. Åker ju förbi Söderåsen då vi ska dumpa grabben i Hässleholm,(tydligen nån skånska).
Börjar känna mig lite misstänksam mot dessa. Men korsar ju sen Åsen
vid klippan. Men Lördag hade ju varit jätte kul att gå där en sväng.
Har aldrig gått där.

0

Robban

"JAS" Helsingborg

2 okt 2008 kl. 23:05

Om du känner för det och vädret inte är för dåligt så kan du slå mig en signal om du vill ha sällskap. Mina planer är alltid flexibla. 0708-872523 Ps jag menade inte att du skulle bli arg men du vet det finns ju andra som hakar upp sig på om man inte håller sig till svamp, så är det de som blir förb. om man inte håller sig till matsvamp, ja osv. du vet!

0

Robban

Robban O-hamn

2 okt 2008 kl. 23:20

Jag vet det JAS, och har väll fått känna på det lite oxå. Jag vet med mig själv att jag har svårt att hålla mig till ett ämne många gånger. Men det är nog så när det är mycket som intresserar. Jag lägger in mobil nr så jag har det med mig.(och stövlar). Min mail kollar jag innan jag åker i morgon, ca:1300. Sen har jag inte den förrens söndag kväll, ni vet lösenord och liknande. Kan ju inte fru och barns person nummer änns.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone