För övrigt är vi ett lustigt gäng. Vem av tittar överhuvudtaget på TV? Verkar som om alla sitter framför datorn (svampguiden) jämnt när de inte är i skogen elle jobbar. Jag spelar dessutom bridge på nätet så datorn skulle jag inte kunna leva utan. Vi (min man och jag) åker dessutom 16 mil fram och tillbaka till Linköpings svampklubb 1 gång/vecka blir 1 gång/ månad framöver. Våra grannar tycker inte vi är kloka, men överskottet på svampen tar de gärna emot.
TV!!? finns för fa.. inga svampprogram. Nä skämt åsido så känner jag igen det med “tack så mycket för svampen” telefonen ringer ovanligt mycket under svampsäsongen och det är aldrig någon som frågar om kilopriset(massa bensin och engagemang) gratis ska det vara och helst levererat till dörren. Nu svamlar min sambo om något från köket att jag borde
tvångomhändertas….undrar vad hon menar den lilla häx..
Som sagt, TV?
LOL= Laughing out loud
http://www.computerhope.com/jargon/l/lol.htm
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.