0 300 visningar

13 svar

Regn o regn

Tina Nordberg Kolsva

6 okt 2008 kl. 08:56

har det varit hela helgen. I dag strålande sol. Inte en minut i skogen blev det. Många timmar vid datorn fanns det tid för.En stor skrubb har blivit rensad. 5 säckar gamla kläder, väck.Tid att minnas höstens älskade vaxingar.

0

anithau

6 okt 2008 kl. 09:00

Imponerande!

0

Lena M

6 okt 2008 kl. 09:12

Snyggt !

Samma här, trist väder i helgen men jag har istället fått lite gjort inne så nu kan man dra till skogs med gott samvete.

0

Ingrid

6 okt 2008 kl. 09:53

Vilken läcker collagebild!

Får jag fråga, har du en värsting-
kamera eller har du bara “det” som
fotograf… Du tar fantastiska bilder Tina.
Suck, jag får önska mig en “digital fotokurs” i julklapp..
För jag kan nog inte skylla på min kamera. Köpte den för ett år sen, en Panasonic DMC-TZ3. Cirka 4000 med tillbehör.Har inte lärt mig hälften av alla funktioner än.
Skulle vilja få fatt i ett litet stativ, ska kolla på nätet.

Vilken svamphöst. Och vilken vaxinghöst! Jag har lärt mig några nya sorter i år jag aldrig sett förut.

0

BirgittaD

6 okt 2008 kl. 10:10

Jag älskar att titta på vaxingar.

0

Diane

6 okt 2008 kl. 10:23

Så otroligt vackra bilder, och så klar skärpa. Du är verkligen duktig på att fota!!!

0

Tina Nordberg Kolsva

6 okt 2008 kl. 11:03

En enkel Kamera, men super på macro har jag.
Den finns här till ett bra pris.
http://www.blocket.se/vi/18376308.htm?ca=9_s

0

Enelie, Linköping

6 okt 2008 kl. 23:09

Läckert!
En skön samling som du har lyckats med i år.

0

Geraldine Vällingby

6 okt 2008 kl. 23:14

Tjusigt Tina!

0

Jeanette P, Luleå

7 okt 2008 kl. 08:11

Jättefina bilder =)!

Dom är så vackra vaxingarna..

Här har det oxå regnat och hunnit snöa oxå =(.. Men idag är det uppehåll samt ser ut att bli en riktig toppendag, så nu är det bara passa på. Hoppas det är fler som får bra väder idag :)

0

Lena M

7 okt 2008 kl. 08:37

Ja det ser ut att bli en vacker dag och jag skall dra mig nån mil söder om Torsåker om nån timma och kolla vad som hänt.

0

Tina Nordberg Kolsva

7 okt 2008 kl. 08:39

Ha det skönt i skogarna ni som är lediga. Jag ska dra ut till verksta´n.

0

Stefan HBG

8 okt 2008 kl. 10:43

Vilket härligt collage Tina, vaxingarna har verkligen otroliga färger. Förresten har jag använt din bild på blåbäret och larven som skrivbordsunderlägg sen du la ut den här på forumet, hoppas du inte misstycker :)

0

Tina Nordberg Kolsva

8 okt 2008 kl. 13:27

Misstycker inte alls, blir lite mallig;)))

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone